❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

مرا ببین !
نمی توان بی تــو رقص عشق را آغاز کرد...
عهدت را بخاطر بسپارُ
با من بمـــان
تــا ابَــد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

هااااااای:)))

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ

سلام سلااام سلاااااام

نزنین منو هااااااااااااااااا surprise

این مدت خب یه مقدار گرفتار بودمو امتحان و اینا...

ولی خب اومدم یه چیزی بگم !

من هم اینجارو دیدم هم بلگفا...

ولی خببببببببببببببببببببببب

کاری با امکانات ندارم !
من به بلگفا عادت داشتم...محیطش و ....

برمیگردم بلگفا.............

ببخشید هی اینور اونور شد :|

خاستم بگم هرکی خاست همراهم باشه بیاد اونور 

احیانا اگر نظر هم گذاشتین آدرس بذارین که من سیو کنم آدرستونو :*

 

www.tangoeeshgh.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
سحــر بــانــــو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی