❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

مرا ببین !
نمی توان بی تــو رقص عشق را آغاز کرد...
عهدت را بخاطر بسپارُ
با من بمـــان
تــا ابَــد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

4(از اخر به اول)

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ



سکانس سوم و آخر :

مشغوله دیدن ِ سیزن ِ دوم ِ فصل جدید ومپایر بودم! از کنجکاااااااوی شدیییید داشتم توی یوتیوب میگشتم ببینم اثری از اپیزود3هست یا نه !

کلییی فیلم از قدیمای ومپایر اومد... یدونه ازون قدیمیا و قشنگاشو باز کردم... یه جاش رسید به نگاه کردن دیمن و الینا بهم...

یاد پارسال افتادم و نگاهش ! یاد دوسال گذشته افتادم و اتفاقا ! و یاد دیروز و اتفاقی که افتاد....


سکانس دوم :

+ کجایی؟

- کلاسم هنوز تموم نشده ، سرکلاس

+ کجا بیام دنبالت؟

- مگه قراره بیای؟ نمیخاد خودم میرم خونه تو اتوبوسم میخابم

+ باشه صادقیه میبینمت

5 دقیقه ی بعد !

-کلاسم تموم شد دارم میرم خونه

+کجایی؟ با کی؟

- دارم میرم دم در :| با فامیل محترمت مژگان !

+باشه راه افتادی خبر بده 


سکانس اول :

با مژگان حرف زنان از در اومدیم بیرون میرفتیم سمت اتوبوسا که گفتم این خیلییی شبیه ماشین ِ حامد !

دقت کردم به راننده ، هوا تاریک شده بود نمیشد واضح دید ! مژگان میگفت چیه؟؟؟ گفتم ماشینش عین ماشین حامده!

یهو گفتم خیلی شبیه...... درو یهو باز کرد دیدم حامده !


از خنده نمیدونستم چیکااار کنم ! ذووق و سورپرایز شدن و خوشحالی تو چشام و قیافم موج میززززد :))))))))))

-حاااااااامد تو کی اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

+ به تو چه :))))))))


تا تهران از اومدن و سورپرایز کردنش ذوق زده بودم !


یاد قدیما بخیر... امسال دیگه کچل نیسی همسری ^___^ {کلیییک}


یه خبرایی ِ.... منتظرم محرم و صفر تموم بشن.... خدا بزرگه ^__^

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
سحــر بــانــــو

نظرات  (۷)

۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۴ مادموازل ساراh
وااااای اسیر این سوپرااایزااااام....
ایشالا آخرین محرم مجردانه ^___^
پاسخ:
جوووووون
مرسیییییییی :*  ^__^

ومپایر!!! یه هم درد پیدا شد بالاخره!

منم یه وب دیگه زدم ولی کوچ نکردم. همون آدرسم ولی تو پارسی بلاگ

ایشالا تا باشه از این سوپرایز ها

تا آخر عمر طور :)

پاسخ:
:))))
عاشقتم که
تو هم بیا اینور
ای جووووووونم پس تو هم نقل مکان کردی اینجا...فک کنم فقط من موندم اون بلاگفای در به در:)))) تو هم آرشیوتو منتقل کردی اینجا؟؟؟؟
راستی سالگردتونم مبارکا باشه و خوشحالم که کنار عشق و همکارت روزهای خوب و آرومی رو میگذرونی:)امیدوارم امسال به خوساته قلبیت کنار حامدت برسی و این دوری به اتمام برسه عزیز دلم:)
پاسخ:
ارره اومدم اینوووووووور
نه والا هرکار کردم برگرده برنگشت :/

مرسی عزیزممممممممممممممم :*
انشالله

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۲ ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
ای کوفتت شه سحر
من تا نصفه ی فصل 5 ومپایر رو بیشتر ندارم...از دانشگاه که مرخص شدم و دیگه نت مفتی نداشتم نتونستم دان کنم...الان فهمیدم کم کم باید برم دنبال بقیش ببینم چی شد....

انشالا بعد محرم و صفر خبرای خوووب خوب میشنویم
پاسخ:
وااااااای خیلییییییی خووووووووبه :))))))))))))))
از دستت رفتتتتتتتتتتتتت
۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۴ فاطمه گلی
من تا فصل 3ومپیارو دیدم خسته کننده شد دیگه واسم چیه بابا همش میمیرن دوباره زنده میشن والا دیگه دیدم فایده نداره قید دیدنشو زدم ظاهرا 7فصل داره ،ای دون عزیز دلم انشالله این روزا هم تموم میشه و بزودی تو هم میری سر خونه و زندگیت ،انشالله که خیره منتظر خبرای خوش هستیم خانمی
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۸ شـاهـ پـَری
دائم القهر اونجا باقالی :/
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۸ نونووووووو
عشقمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی