❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

مرا ببین !
نمی توان بی تــو رقص عشق را آغاز کرد...
عهدت را بخاطر بسپارُ
با من بمـــان
تــا ابَــد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

3( در هم بر هم)

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ
ما آمدیم سلااااااام
گرچه دیگه خاننده های قبلی نیستن.... :( ولی خب مینویسم واسه دل ِ خودم.. و یادگاری
امسال سومین محرمی ِ که با حامدم...سال اول که آشناییمون بود...
سال دومم ک آقا سرباز بودن و همچنان لقب ِ سرباز ِ من روش مونده :*
امسالم که سال ِ سوم... 
امسالم تکرار ِ خاسته های سه سال قبل قطعا
هرسال تکرار میشه این آرزوم...این دعام... تا اینکه بهش برسم... به ارزوم...به رویام...

شرکت قرار شد تایمایی ک دانشگاهم نرم ، واقعاااااااا تحت فشاااااااااار بودمممممممم 
خداروشکررررررر ولی خببببببب ، حقوق مقوق پالام پیلیم :)))))))))

شنبه قرار ِ به مدت دوروز بمیرم و بعد زنده شم -___-

خاص :
وقتی که تو هیاهوی اون همه جمعیت وسط دانشگاه تهران توی اوج اتفاقات خیره نگام کردی و "سحر ! دوست دارم"

بهت گفتم میدونم حامد... (با اینکه دلم میخاست لهت کنم :| )  

گفتی از کجا؟   گفتم : چشمات !

به دنیا ثابت میکنم عشق ُ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
سحــر بــانــــو

نظرات  (۵)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۲ مادموازل ساراh
ای جوون دلممم ^_^
خوبه که تونستی کارای شرکتو اوکی کنی...زیادی بت فشار میومد 
پاسخ:
فداات مرسیییی ساراه
اره دیگه بهتر شد اینجوری
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۷ خـــانم کـــوهنـــورد
اووووووووووووووو ماااااااااااااااااااااااای گاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

ایشاله سومین عید رو در کنار هم به عنوان همسر کنارشی :* من دلم روشنه
پاسخ:
قربونت برمممممممممم :*
ایشالللللللله ^__^
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۸ فاطمه گلی
جان شنبه بمیری !!! یعنی چی اونوقت سحری ؟ آفرین دست از نوشتن نکش دخمل خوببببببببببببب
پاسخ:
دندون عقلمو میخام جراحی کنم :(((
چشممممم:))))
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۴ ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
خخخخخ

حلواتو نخوردیم نمیر :دی

امان از چشماشون:)
پاسخ:
جوووووون
مامان ِ بلاگ حلوا ویاااااااار کرد
در نتیجه بایستی بمیرم :)))
۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۹ روانشناس کوچولو
من هنوز هستم بعد ازچندسال هنوزم میخونمت سحری  :) چقد خوشحال شدم وبتو پیدا کردم یه مدت نبودم بلاگفا دوباره برگشتم بنویسم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی