❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

مرا ببین !
نمی توان بی تــو رقص عشق را آغاز کرد...
عهدت را بخاطر بسپارُ
با من بمـــان
تــا ابَــد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

5(زود تند سریع! )

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

یه اقایی هستن که به سلامتی خیلی دیوونه هستن :|

laugh

شوخو میکنم ^___^

یه مرد ِ دلاورررررر داریممممم که از خوابش زده داره میاد دنبال من :|

جدا بر اینکه وظیفشه :))) ولی عشقم هست ^__^

منم تندی اومدم وبللاگ تا بنویسمممممممم

امیدوارم با اون چشمای خابالو و سرعت 200 تایی ک میاد همیشه بلایی سرش نیاد :|

frown

 

با بچه های تلگرامیم... کمتر میرسم اینچا...frown

 

میام تایید میکنم نظرای قشنگتونوkiss

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
سحــر بــانــــو

نظرات  (۶)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۵ ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
دیگه لازم نیست بمیری
 دیروز حلوا درست کردم جیگر
جات خالی زدم بر بدن
ویارم بر طرف شد:)
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۱ شـاهـ پـَری
یه سحر ..توله ای هم داریم تازه ^_^
الحق که برنامه های مختلف مجازی ، وبلاگ نویسی رو کمرنگتر کرده و خیلی بدهههههههههه این.قبول دارم:(
حال آقاتون خوبه؟ رسیدن به سلامتی؟

سحر!

کجایی؟

۰۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۴ سحر و محسن
خیلیم خوب:)) به زور اومدم اینجا:))
پاسخ:
اینجایی یا اونجا :|

۱۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۹ گیس گلابتون
سلام سحری خوبی اگه بدونی چطور پیدات کردم
وبلاگ من حذف شده از بلاگفا
خوبی دختری
زومبا میری؟؟؟
آقا حامد چه می کنه؟؟؟
من دیگه وبلاگ ندارم
چطور باهات در ارتباط باشم؟؟؟؟
جواب بده میام می خونمت
پاسخ:
عزیزممم سلاااااااام
خوبی؟؟؟؟؟؟
مرسی مام خوبیمممم ببخشید دیر اومدم...
عزیزم بیا وبم تو بلگفا...
من برگشتم همونجا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی