❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

❦تانگو ِ عشق ِ ما ❦

"در میان عاشقی ... دست در دست ِ هم می رقصیم"

مرا ببین !
نمی توان بی تــو رقص عشق را آغاز کرد...
عهدت را بخاطر بسپارُ
با من بمـــان
تــا ابَــد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دومین سالگرد عشق !

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ


من زنم...

مرا پریشانی موهایت که نه..

مرا ته ریش خسته صورتت

اشفته میکند...


سلام...

امروز هم تموم شد... 

دومین سالگرد دیدنت... دومین سالگرد داشتنت... دومین سالگرد اشتباهت هم اومد و تموم شد...

دو سال گذشت.. با کلی خاطره..خوب بد..تلخ... با کلی سختی برای تو...من... پارسال که نبودی... اما امسال... ک بودی...

خیلی عالی بود... همونطور که برنامه ریخته بودم بسیاااااااااار عالی سورپرایز کردم جناب همسرجان ُ ^_^

صب ِ زود رفتم اول آرایشگاه واسه اپی ، بعدشم اقای خابالورو بیدارکردم که بیاد طبق قرارمون بریم خرید ! ساعت 10:40 دقیقه

رسید دم ِ مترو شریف ^_^ قبل اینکه بیاد دوتا سمبوسه و یدونه نون پیتزایی + چیپس اصفهونی خریدم و کنارکادوها تو کیفم

قایم کردمش ^_^ 

گفتم بریم حقانی که آقای مهندس گفتن طرح ِ و نمیشه ! مارو بردن تو شهرک غرب پارک غورباغه ! قورباغه؟ :)))

پارک بسی عالییییییییییییییییی بوووووووووووود ولی ازونجا که ماجفتمون تنبل و خابالوییم تو فضا بودیم !

کیفمو باز کردممممممم و گفتم حاااااااامد بیا صبووووووووووووووووونه

گفت : عههههه سحر اون بنفشه چیههههههههههههههه

گفتم هیچییییییییییییی نیسسسسسسس ازینا بخوووووووووور خریدم واسستتتت

حمله کرد بهم که کیفو بقاپه از دستمممممم منم خابیدم رو کیفففف دستشو گااااز گرفتم :))))))

خلاصه سرشو گرم کردم با همون غذاهااااااا و کلی عکس اینا گرفتیمممم بعدش یهو از کیفم دونه دونه کادوهار دراودم و کلییییی

ذوووووووووووق کردوووووووووووووووو خوشحال شدوووووووووووووووووووووووووو تعحب کردووووووووووووووووووووو 

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق بووووووووووووووووووووووووووووووق بووووووووووووووووووووووق :)))))))))))))))))


کلی حرف و عکس و این چیزا.... بعدش اومدیم مترو ماشینو گذاشتیم و رفتیم به سوی پاتق همیشگیمممممممموووون

عزیز ِ دلِ من ، 4 رااااااه ولیعصرررررررررر ^_____^


رفتیم و گشتیمممممممو خرید کردیموووووووو گشنه شدیمممممم شدیییییییییید

هوام بسی دونفرررررررره بود ^_^ رفتیم کافه رستوران روزی روزگاری و غذا سفارش دادیممم...


همه چیزو دوس داشتم..خداروشکر... دعا میکنم روز به روز این حس بیشتر و قوی تر بشه...و البته ثابت تر...


خدا به حق همین عید ِ عزیز به ما کمک کنه مشکلاتمون حل شه 


راستی .. عیدتون مبااااااااااااااارک :*


عکسام میذارم اینستااااااااا^_^


باید قالب خوب پیدا کنم -______________-

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
سحــر بــانــــو

نظرات  (۹)

۱۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۴ مادموازل ساراh
جووووووووووون بابااااااااااا...جوووووووووووووون
پاسخ:
جوووووون بک انرژی مثبت مننننننن :*
سلام

مبارک باشه سحر جان

باهات قهرم منو تو اینستا اکسپت نکردی
پاسخ:
فایزززززززززززه عزیزمممممممممممم :*
اینستا؟؟؟؟؟؟
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:/
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۴ ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
سالگردتون مبارک باشه...منم دلم سالگرد میخواد خخخخ ولی حالا حالاها نداریم:دی
آدرس رو نذاشته بودیا از تو وبلاگ قبلیت برداشتم :دی
پاسخ:
جیگرتوووووووووو
چرا ندارییییییین؟
بذا نینی خوشگلت دنیااااااا بیااااااااااااااد :*
گذاشته بودمااااااا :/
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۸ پریای شاهرخ
با ساراه موافقم همون جوووون جوووون :دی

اون قسمت بووووق بووووق هم توضیحات اضافه بدید لطفا :دی 
پاسخ:
بی حیاااااااااااا
جیگرتوووووووو عشقه
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۲ خـــانم کـــوهنـــورد
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
پاسخ:
جووووووووووون بکککککککک :*
سلام سحر عزیز ممنونم خوبه اوضاع فعلا 
 تدریس و ترجمه می کنم و دانشجو ارشد شدم 
مستر هم جویای کار
فعلا حس نوشتنو ندارم دلم میخواد وقتی به وصال رسیدیم وبلاگ جدید بزنم 

ادرس اینستام هم faeze.n_pدوست داشتی فالو کن

راستی از چ جوری همکار شدید بنویس و ماجراهاتون و زمان وصال 

سحرِ بد :(

پاسخ:
پناااااااااااااااااااااااااااااااااه
سلااااااااااااام عزیزمممممممممممممممممممم
منو ببخششششششششش
بخدا آدرستو گم کردددددده بودممممممممممم
پناه تو هم بیا انوووووووور یهو میپره هااااااااا :((((((((((

دلم واست یذرررررره شده بووووووود :*
اپیلاسیون؟ مگه میخاستین سکس کنین :))))))))))))))
پاسخ:
مگه واسه س..س اپی میرن؟ آخی پس شما پشم تشریف داری الان :))))
اونم به موقعش :))))
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۰ فاطمه گلی
سلام دختر کجایی تو هان ؟ دلم برات تنگ شده بود سحری اصن منو یادت هست خانم ؟ سالگردتون مبارک انشالله سال دیگه سالگرد ازدواجتون رو تبریک بگیم عزیز دلم .خاک بر سر بلگفا اخمخخخخخخخ
پاسخ:
به سلاااااااااااااااام فاطماگل ِ خودموننننننن :))))) :*
اره عزیزمممم چرا یادم نبااااشه
همسری خوبه؟ دختر نازت خوبه؟
مرسییییی عزیزمممممم

ایشاااااالله ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی